CJG coach

CJG-coaches verbonden aan school

Je wilt natuurlijk graag dat je kind gelukkig is, mee kan doen op school en vriendjes of vriendinnetjes heeft. Maar soms gaat het net even minder... Zit je kind niet lekker in z’n vel, heeft hij te weinig zelfvertrouwen of heeft je kind moeite met de scheiding. Het kan ook zijn dat je zelf graag advies wilt, omdat je bijvoorbeeld vaak in discussies belandt met je (ex-)partner over de opvoeding. De meeste ouders vragen als eerste advies aan familie of vrienden. Mensen die dichtbij je staan en jou en je kind goed kennen, maar je kunt je vraag ook stellen aan een professional.

In Haarlem, Zandvoort, Bloemendaal zijn CJG-coaches als contactpersoon verbonden aan een school. Zo hebben de scholen een directe lijn met jeugdhulp. Op de Bornwaterschool staat het team van het CJG Bloemendaal voor je klaar! We kunnen je ondersteunen met allerlei vragen die spelen in je gezin. Samen gaan we op zoek naar de oplossing die het beste bij jouw situatie past. Vaak zijn er meerdere mogelijkheden. Wij geven je advies, maar jij bepaalt zelf welke stappen je wilt nemen. Met als doel dat het weer goed gaat je kind, dat hij of zij een fijne tijd heeft op school en zich zo goed mogelijk kan ontwikkelen.

Marieke Steggink  gezinscoach

Centrum voor Jeugd en Gezin Bloemendaal

E m.steggink@cjgkennemerland.nl

M 06-39869819