Welkom in groep 5

We zitten met 21 kinderen in deze groep. Wij krijgen les van juf Rosalie op maandag, dinsdag en woensdag en juf Niki op donderdag en vrijdag.

Het lokaal
Ons lokaal kun je vinden op de zolderverdieping. Het is een heel gezellig lokaal, dat lekker groot en licht is.

De dagindeling

In onze klas besteden we veel tijd aan rekenen, taal en spelling. We krijgen ook Engels. In de middagen besteden we tijd aan aardrijkskunde, geschiedenis en creatieve vakken. Twee keer in de week hebben we bewegingsonderwijs. Daarnaast is er op donderdagen muziek van meester Roel.

Projecten
- Kinderboekenweek
- Vier keer Wijzer
- de Moestuin

Uitstapjes

We maken elk jaar meerdere uitstapjes. Vanuit uit Kunstmenu kunnen we kiezen tussen film, theater of dans. Dit kan per jaar verschillen. Ook gaan we elke 6 weken naar de bibliotheek. Hier leren we alles over hoe het er in een bibliotheek aan toegaat en gaan we boeken lenen om op school te lezen.
Aan het einde van jaar is er altijd een schoolreisje en hebben we Meester- en Juffendag.